Zakelijke correspedentie - GAD - zakelijke & financiële dienstverlening

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Bedrijven

Zakelijke correspedentie

In veel gevallen zult u als ondernemer een hoop brieven, e-mails, aanvragen etc. ontvangen. Wanneer u in een drukke periode zit, komt u er niet of nauwelijks aan toe deze te beantwoorden. Iemand in dienst nemen (een secretaresse) kan behoorlijk kostbaar zijn.

Daarom kunt u in zo'n geval een beroep doen op diensten van GAD - zakelijke & financiële dienstverlening. U hoeft dan niet speciaal iemand in dienst te nemen, maar u heeft wel een extra paar handen tot uw beschikking op de momenten dat dat nodig is.

GAD kan namelijk brieven, contracten etc. opstellen en (namens u) de correspendentie voeren met bepaalde partijen of partners. Maar ook het opstellen standaardbrieven (in uw huisstijl) is mogelijk. Daarover kunnen uiteraard afspraken gemaakt worden, zodat GAD ervoor kan zorgen dat u uw wensen zo volledig mogelijk ingewilligd kunt zien. Wilt u weten wat er mogelijk is of heeft u vragen over deze dienst?

Neem dan gerust vrijblijvend contact op met GAD - zakelijke & financiële dienstverlening.

Prijs: op aanvraag

 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu